Wednesday, June 15, 2011

PIDI

- kisah adik lelaki aku ^^


ni adik aku . alahaii -.-
nama dia ahmad alfidi alif bin mohd shariff 
boooo jahat nakal . 
haha tapi klakar --" bhaii
pemalu juga err yeke ? =="


dia ni apa yang aku nak cerita sekarang . haahaha
dia perghhhh rajin bhaii
apa yang dia rajin nak tahu ?

hahaha dia rajin gila basuh baju sekolah dia tu 
nak dikatakan setiap hari , tak pernah langsung miss .
haa haa rajin kan --" .

dia pakai baju sekolah satu je . tu yang aku pelik . 
banyak mummy beli kan tak nak lak pakai . 
sanggup pakai satu tu jea baju . 

dah balik dari sekolah 
malam malam basuh pastu kering kan . 
alahaiii d tak penat ke kau haa -..-




haha nak tambah kan lagi cerita
adik aku nii kalau nak pergi sekolah pergghhh
kemas bhaii pakaian dia , suka kadang aku tengok ^^ haha

lepas tu mesti nak handsome handsome
kalau tak , tak deh laa awekks kan d nak kat kau .
haha booo poyo je lebihh (-..-) 

hahah dengar lagi satu cerita .
gelabah , mmy kata kan time nak amik report kad adik aku ni haa .
mmy aku kata dia jelah yang paling kemas dan PALING putih
diantara antara kawan kawan dia dan DIA hahaha .

haha korang paham tak -..-"
tak paham sah bodoh .
malas aku nak terang kan ^^

haha itu jea 
kbai


No comments:

Post a Comment